top of page

Chodí kovářova kobyla bosa?

Tak to jsem já! (to dole) 

Jmenuju se Tereza a šmodrchám kulichy Theodor Bambul!

A jak vidíte, kovář ani jeho kobyla bosa nechodí! 😂 A pro vás malá přehlídka "kovářových" pokrývek hlavy. Na "kobyly" se třeba ještě do Vánoc dostane! ;)

Ano, toto je úplně nejprvnější theodoří model všech dob,jak jste zajisté poznali, protože jste Theodorovy historie sečtělí.

Pruhovaný model si se mnou vyšlápl na sopku Mt.Ruapehu i třídíl odpad, dokonce přiletěl přes půl světa do Čech.

Tento model sice moc parády neudělal,protože mě moc nebavil,ale na nejhezčím zélandském výletem byl!

Tato první čelenka sklízela od "kovářovy kobyly" posměch,že je sparťanská,takže nejvíc parády udělala chudera u špinavé práce! 😉

Zato tato čelenka se dostala až na svatební oznámení (protože Theodor nesmí  nikde chybět!)

Z původně ladícího kulicha k munduru instruktorskému....

... stal kulich pankáčský - ladící k tekemarkově pankové akci! 

Na oplatce ve Varech!

... reklama na telemark ...

čelenek není nikdy dost...

čelenek není nikdy dost... 

čelenek není nikdy dost... 

Neonový úlet a berle můj věrný společník! 😜

První výtahové selfíčko... (pro oba! 😎)

První (a poslední) záchodové selfíčko! 🤦🏻‍♀️

Takže,těšilo mě,to jsem já! 

Ještě bych chtěla vzpomenout kulicha,jehož fotku prostě nemůžu najít!! Byl bílý s plackou se zélandskou ovcí! 😄

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Zatím žádné štítky
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page